wtorek, 31 marca 2015

Haiku i fotografia. Wiersze dzieci

 Biało, czarno, brązowe koty
jedzą z miski
i gilgoczą mnie w nos

Anastazja

 Złote tło
niebieskie oczy i niebieska koszula -
to ja

Igor

 Fioletowe kwiatki rozwijają się
Zielony liść
mokry
czarna głowa

Kacper T.

 Mały biały lewek
siedzi sobie z mamą
to jest pierwszy biały lew

Łucja

 Haiku o kocie - Miłce

Miłka
lata samolotem

Bogi

 Kolaż Leny P. o pięknym parku
 Czarno-biały kot
i niebieska serpentyna
- zdziwiona mina

Lena B.

 Pani się nudzi
a chłopaki
mówią do mikrofonu

Kacper T.

 
Kolaż Igora o prezentach


 Zielona żaba jest moją przytulanką
do głowy jestem szczęśliwa
że mam tą żabę bardzo ją lubię

Basia K.

 Kolaż Anastazji o wilkach
 Kolaż Basi o mamie
1. Szalony pan pragnie zemsty
2. Słowa wszędzie słowa
3. Nawet na moście

Krzysiek Olechnowicz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz